fredag 5 april 2013

Artificial Art

Jag har länge velat va bra på att rita, men har tyvärr aldrig varit någon större talang. Har inte direkt förvaltat intresset heller. Därför så har jag med hjälp av mitt intresse för teknik börjat med en hobby så att jag kan få utlopp för min konstnärliga sida.

Här är bilder på både min låsskärm och hemskärm på min smartphone som jag har designat (baserat på redan existerande dock, till att börja med för att lära mig).



Valde Iron Man tema, han är awesome.

Många tycker säkert att det inte är så märkvärdigt, det är det inte heller, samt att det lite nördigt och ja, det är det. Men jag tycker det är kul och avkopplande att hålla på med. Inte så svårt heller när man väl lärt sig, men det kräver ändå en viss kunskap. Så ni lär säkert få se en hel del olika verk av mig här på bloggen när jag känner för att byta tema på min smartphone! Men nu får det förbli Iron Man ett tag.

För er tekniknördar, det jag använt är:

Inspiration, bakgrunder hämtade från http://mycolorscreen.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar