torsdag 11 april 2013

Echoes from Hyrule

Ännu än dag i feber, då måste underhålla sig på nått sätt. Så här kommer en ofärdig version av Koji Kondo's mästerverk från The legend of Zelda. Förhoppningsvis så kanske jag färdigställer den någon dag.

https://soundcloud.com/mrlinz/zelda-overworld

Jag tillägnar min version av låten till Simon Tanderyd som sagt att han ska börja läsa min blogg, så upp till bevis och kommentera nu! ;)
                                   
     Inspelat i Garage Band på min Ipad




2 kommentarer:

  1. Men alltså oj, nästan ett helt inlägg tillägnat mig! Inte illa! ;)

    Och ryyyysningen ja fick när ja hörde första tonerna alltså! Magiskt grabben! Ja vill också leka med sån här inspelning!!! Ja vill syssla med spelmusik! :D Så sjukt episkt det skulle vara!!!!!

    Alltså ojojojoojoj om vi få jobba ihop i sommar, det skulle inte alls va fel nånstans! ;)

    Frid Broder!!!

    SvaraRadera
  2. Förhoppningsvis kommer jag som sagt at göra klart den någon dag. ;)

    Tack mannen! Du får ta och skaffa dig en Ipad och fixa garageband! Vi får väl göra lite fler Zelda covers i sommar.

    Vore inte helt fel, du får höra av dig när du vet hur det blir i sommar!

    Frid!

    SvaraRadera