tisdag 25 juni 2013

Let Thy Kingdom Come

Återigen är jag nog den enda som är vaken här i huset. Så kommer nog hela den här sommaren att se ut mer eller mindre då jag kommer att jobba natt ända till i mitten på augusti. Men det är faktiskt inte så tråkigt som det låter, man får faktiskt en hel del tid att tänka, lyssna på musik, blogga lite och massa annat!

Just nu ligger tankarna mycket kring hösten och hur/om allt kommer att lösa sig. Det är mycket som ska falla på plats och jag jobbar för att allt ska göra det, men någonstans så måste jag även va beredd på att det kanske inte kommer att bli som jag har tänkt mig. Det är mycket som är osäkert och det känns som att det kan bli lite hur som helst. Men vars än jag hamnar så tror jag det finns en mening med allt, hoppas bara jag kan finna mig i det.

"Låt ditt rike komma, låt din vilja ske"

I lurarna inatt: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar