fredag 27 september 2013

Big wheels keep on turning and I keep on Burning!

Hej och hå! 

Nu har hjulen verkligen börjat snurra i mitt nya liv. Lägenhet, jobb och en massa nya människor. För er som inte vet så har jag nu bosatt mig i Umeå, har från och med i veckan börjat jobbet som ungdomsledare på pingstkyrkan. I början på nästa vecka så flyttar jag in i min nya lägenhet på Teg och tills dess så övernattar jag hos en kompis föräldrar i Bodbyn.

Det är mycket att ta in just nu, men jag ser på det med spänning och längtan samt en smula nervositet. För tre veckor sedan var jag helt inställd på att bo i Sorsele och tvingas jobba och vikariera med vad som än fanns att tillgå, istället så kastades jag in på en anställning i Umeå med något som jag verkligen vill göra och ser fram emot. Allting har dessutom löst sig på ett sett som jag inte trodde var möjligt.

Gud är god!

Härnäst väntar en spelning på cafe station ikväll på eventet "ny i stan" där jag ska presenteras för ungdomarna och dessutom göra premiär för några egenskrivna låtar. Spännande! Kom till cafe station 19:30 och lyssna!