tisdag 25 februari 2014

Bring me closer to the Sound

Jag gillar att lyssna på musik. Say whaaaat!? ;)

Gjorde därför ett väl investerat inköp för några veckor sedan och köpte mig ett par riktiga kvalitetshörlurar. Inte för att jag hade dåliga lurar innan (ett par vita urbanears) men för att jag använder mina lurar så pass mycket och kände att jag ville ha ett par kvalitetlurar att framför allt använda till telefonen, men som också skulle funka bra för att plugga i gitarrförstärkaren. Så efter att ha varit och provat några ex för att se vad som lät bäst kom jag fram till dessa:

Sjukt Snygga! Sköna också, men inte så sköna som jag ville.
 Lätta att packa och ta med
 Funktioner för knappen bredvid mikrofonen
 Tekniska specifikationer

Det jag letar efter i ett par hörlurar är ett klart ljud med en bra balans mellan de olika registren. Många säger att hörlurar är bra så länge dom kan kräma ut mycket bas, men är inte de andra registren lika viktiga? Visst är bas väldigt trevligt, jag älskar bas! Men, det ska det ska inte ta över och kväva allt annat, bas ska va väl balanserat precis som alla andra frekvenser!

Marshall Headphones gör ett praktexemplar på just den punkten, dom låter verkligen svinbra och jag är sjukt nöjd! Dom är dessutom sköna, sjukt snygga, praktiska, kommer med en bra mikrofon och smidig kontroll över att byta mellan låtar, stänga av och på musik, svara och lägga på samtal.

Vill du ha ett par riktiga kvalitetshörlurar? Då kan jag varmt rekommendera Marshall Headphones!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar