söndag 9 september 2012

Back in Business!

Sådär ja, nu är jag tillbaka igen med bloggandet efter en lång sommarpaus. Det enda liv den här bloggen haft under denna sommar har jag inte ens själv gjort. Jag har nämligen lyckats att bli bloggraped av min egen flickvän! Shame on her... fast det det var faktiskt inte så tokigt att få fräscha till det med lite bilder, så det var faktiskt ganska bra.

Nu är det höst och ett nytt skolår har börjat. Jag befinner mig på Solviks folkhögskola i Frostkåge utanför Skellefteå och studerar musik. Så jag tänkte börja med ett lätt inlägg med bilder som visar lite hur mitt liv kommer att se ut det kommande året.

                                     
                       Tror inte det finns nått ställe med bättre skolmat.
                       Det är här det händer...
                       Boendet är riktigt nice. Haha, men jag tror att det är
                       tidernas lägsta och slakaste volleybollnät.
                       Från mitt place....



                       Mååååånga timmar kommer att spenderas i detta rum.
                       Sen när man bor så bra till måste man ju passa på att
                       gå på en och annan hockeymatch. Undrar om kan
                       lyckas dra med sig Cecilia på nån match...


 Det var allt vänner! Håll utkik efter fler av mina inlägg och ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar