måndag 7 januari 2013

Here we go again!

                                             Hittade detta på kylskåpet i tall 2

Sådär ja, tillbaka i Frostkåge och skolan börjar imorgon. Har haft ett av dom bästa julloven någonsin. Mycket häng med familj, vänner och Cicci såklart. Det enda negativa var väl att inte alla familjemedlemmar fanns på plats, men man kan ju inte få allt här i världen.

Tänkte bara få dela med mig lite av lite bilder från mitt lov som jag har redigerat själv! Är inte det kreativt så säg. ;)

Enjoy!












1 kommentar:

  1. Vilka GALET fina bilder! Hahah, jag älskar den på mig och Danne. Och helt fantastiskt är det att JAG tycker om alla bilder på mig. Bra gjort älsklingen min! ;)Kan du lägga ut dem på dropbox så jag också får dem?
    Puss & Kram!

    SvaraRadera