tisdag 2 juli 2013

Nu sitter jag på balkongen på jobbet i mina "snygga" blå scrubs, regnet faller men det är ändå härligt på nått konstigt vis. Dom mest aktiva av nattens timmar är gjorda och det är i princip bara att invänta morgonpersonalen. För dom som missat det så jobbar jag natt hela sommaren, så mina inlägg görs ofta på natten då jag får tid och feeling. Men bry er inte om att kolla klockslaget för inläggen för det stämmer inte! Ska fixa det sen.

Under mina lediga timmar inatt har jag fixat lite med ett nytt operativsystem till telefonen och jag tror att jag äntligen hittat "the one"! Jag har hoppat lite mellan olika custom roms och det har nästan alltid varit nånting jag stört mig på. Men nu till sist har jag hittat, foxhound. En recension kommer senare då jag fått testa i åtminstone en dag till!

Nu blir nog lite supernatural! Sov gott alla som har den lyxen. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar