lördag 6 juli 2013

Träningslogg 3

Nu går träningen INTE framåt. Nu har jag kommit in i mina jobbrutiner och sover därför om dagarna och jobbar på nätterna. Med dom rutinerna har jag inte haft den bästa motivationen att springa. Har känt mig väldigt trött, opepp om dagarna och när jag väl börjar piggna till så är det natt, då vill jag helst inte springa. Ska försöka hitta tillbaka till motivationen och få träningen att passa in i mina nya rutiner och idag var i alla fall en mjukstart i rätt riktning. En kort men härlig promenad i solen med en paus för lite käk och en stund av fridfullt filosoferande, sittandes uppe på korpberget.

Runkeeper statistik

 I lurarna

Jag tror att en stor del till att jag känner mig nerslagen om dagarna är mina matrutiner som kommer i kläm och blir lite annars. Så imorgon ska jag äta ordentligt direkt jag kliver upp och se till att vätskeladda ordentligt så får vi se om jag orkar mig ut på en springtur innan jobbet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar