torsdag 13 mars 2014

Det har ekat tomt här i bloggen salar nu ett tag, men nu är jag tillbaka ifrån förra veckans diverse sportlovsläger. Jag har nämligen planerat och lett mitt första sportlovsläger som ungdomsledare. Det har varit både kul och tröttsamt, men som tur är så väger tröttheten lätt när man får umgås med alla dessa härliga ungdomar.

Tack ska ni ha!

Så här såg det ut hemma kvällen innan avfärd
som senare på lägret skulle bli bibelundervisning



 Vad vore ett läger utan lägerlekar?

 Jag tror att choklad leder över the och kaffe...
Skön atmosfär



Utöver en massa härlig gemenskap på kyrkan så var vi såklart i backen och åkte, men jag har tyvärr inga bilder därifrån. Det får bli nästa år! Längtar redan, men ska bli skönt med lite vila ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar