torsdag 10 april 2014

New era

Nu är det dags att börja förbereda sig till var som komma skall. Den 1/7 flyttar jag från Teg till en ny lägenhet på Storgatan, så nu har jag en massa möbler jag måste inhandla/byta ut.

Idag har jag gjort ett riktigt fynd via blocket och skaffat mig ett svart barbord att ha som middagsbord med medföljande 4st höga stolar. Sjukt nöjd! 👍

Ska bli sjukt spännande att flytta och jag ser riktigt mycket framemot det. Jag har under flera års tid bott i färdigmöblerade lägenheter och ska för första gången på länge få inreda med mina egna möbler så det gör nog att det känns extra kul. Jag längtar också tills jag har allt jag behöver för att uppgradera min hemmastudio som kommer att bli själva hjärtat i mitt nya hem. Gaah, jag taggar! Men, en sak i taget. Först, möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar