söndag 10 maj 2015

LG G4


Okej, jag har anmält mitt intresse till Smartson för att vara testpilot för LG's kommande flaggskepp G4. Det är hård konkurrens där ute och jag är spänd på att se, har LG vad som krävs för att hänga med i matchen? Sök att vara testpilot du med på http://smartson.se/

Som en blivande student inom systemvetenskap med inriktning design, interaktion och innovation så hoppas jag kunna ge en bra bedömning i frågan. Jag har ett stort intresse för teknik och design och har en fot i många läger genom mitt användande av många olika produkter som inkluderar iOS, Android, Windows med flera. När det kommer till smartphones så är det just nu min HTC One M8 som dominerar min vardag, en produkt som står högt bland flaggskeppen från 2014. Kan LG G4 från 2015 få mig att lägga undan min M8 och bli min nya kompanjon? Låt mig få testa och se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar