torsdag 4 juni 2015

When the cat's away

Jag har lätt för att ryckas med i olika vågor av kreativitet och just nu tycker jag det är väldigt kul att ta och redigera bilder. Tack vare nya google photos behöver jag inte oroa mig över att lagringsutrymmet ska ta slut, så det ger möjlighet till att ta en massa "onödiga" bilder. Tidigare var min filosofi att man måste begränsa antalet bilder eftersom det tar en massa utrymme samt att det blir svårt att hitta en specifik bild i det stora havet av bilder som uppstår. Men nu när inte det är ett problem längre, kan jag ta hur mycket bilder jag vill och bara ha kul i att skapa och redigera. Tack google!

Så, här är vad jag hittade när jag kom hem idag. Ni vet vad man säger, när katten är borta dansar råttorna på bordet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar